Gästebuch

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Es könnte sein, dass der Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
Jo Frauenlob aus Wedel schrieb am 24. Januar 2020 um 19:32
Hi Leo! I just had to write to say how fantastic the performance was in Wedel this afternoon with Moorweg Schule! I wanted to speak to you personally, but it was a little mad at the end with everyone leaving. The atmosphere in the hall was electric and so much fun to watch! How you achieve such results, with all the children wanting to take part and actually doing what you say in rhythmn is totally inspiring! Congratulations and I hope you have a well deserved rest this weekend! Best wishes, Jo Frauenlob
Bitte warten …